TÝDENNÍ PLÁN ČINNOSTÍ PRO DNY
– Veřejný závazek –
11 uživatelů
Posláním ambulantní služby denního stacionáře je podpora mentálně, tělesně či kombinovaně postižených uživatelů v samostatnosti, nezávislosti a soběstačnosti v denních činnostech, v rámci kterých je kladen důraz na rozvoj specifických vlastností a dovedností s ohledem na životní potřeby a zdravotní stav každého uživatele, a které vedou k jejich sociálnímu začlenění a tím ke zkvalitnění života.
–Za pomoci individuálního plánování spolupracovat s uživateli na zdokonalení dovedností a znalostí, které vedou k naplnění jejich osobních cílů a směřují v maximální míře k jejich začlenění do společnosti.
–Poskytovat takovou sociální službu, která vede ke zvýšení či dosažení nezávislosti uživatelů na pomoci okolí s ohledem na jejich individuální potřeby a zdravotní stav.
–Vytvářet příležitosti k tomu, aby uživatelé mohli v maximální možné míře uplatňovat vlastní vůli, jednat na základě vlastních rozhodnutí.
–Vytvářet podmínky pro aktivní trávení volného času formou nabídky řady aktivizačních činností.
–Poskytování bezpečných a odborných služeb, které respektují důstojnost uživatelů a jsou založeny na principech Etického kodexu.
–Konkrétní cíle denního stacionáře jsou stanoveny vždy na určité období.
–Cíle krátkodobé, prostředky k jejich dosahování, výsledky a způsoby hodnocení jsou rozpracovány ZDE.
–Dlouhodobé cíle na období 2021 až 2024 jsou rozpracovány ZDE.
Osoby s mentálním, tělesným nebo kombinovaným postižením ve věku 18 – 54 let s ukončenou školní docházkou.
Zařízení odmítne zájemce o poskytování služeb pouze v souladu se zněním zákona dle § 91 odst. 3 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů.
Sociální služba není poskytována:
Uvedená pravidla jsou v souladu s § 91, odst. 3., zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů:
Pozn.: Uživatel má právo smlouvu kdykoliv vypovědět viz „Smlouva o poskytování sociálních služeb v denním stacionáři pro mentálně postižené klienty, příp. handicapované občany s ukončenou školní docházkou“, výpovědní důvody odstavec V.
Alena Perglerová, DiS., sociální pracovnice
sídlo: ul. Jiřího Wolkera 404, 434 01 Most.
Telefon: 476 700 653, 606 935 407
e-mail: perglerova@msss-most.cz
Bc. Šárka Prokšová, DiS., sociální pracovnice
sídlo: ul. Jiřího Wolkera 404, 434 01 Most.
Telefon: 476 700 653, 724 102 906
e-mail: proksova@msss-most.cz
Návštěvní dny a hodiny: zde
Další kontakty:
Vedoucí zařízení
Mgr. Lenka Makovcová, DiS.
telefon: 476 700 364
mobil: 734 683 872
e-mail: makovcova@msss-most.cz
Pracovník v sociálních službách
Monika Soukupová
tel.: 476 700 634
mobil: 731 530 364
e-mail: stacionar@msss-most.cz
ZÁKLADNÍ ČINNOSTI:
a) Pomoc při zvládání běžných úkonů péče o vlastní osobu
b) Pomoc při osobní hygieně nebo poskytnutí podmínek pro osobní hygienu
c) Poskytnutí stravy
Zajištění stravy přiměřené době poskytování služby a odpovídající věku
d) Výchovné, vzdělávací a aktivizační činnosti
e) Zprostředkování kontaktu se společenským prostředím
Pomoc při obnovení nebo upevnění kontaktu s rodinou a pomoc a podpora při dalších aktivitách podporující sociální začleňování osob
f) Sociálně terapeutické činnosti
Socioterapeutické činnosti, jejichž poskytování vede k rozvoji nebo udržení osobních a sociálních schopností a dovedností podporujících sociální začleňování osob
g) Pomoc při uplatňování práv, oprávněných zájmů a při obstarávání osobních záležitostí, pomoc při komunikaci vedoucí k uplatnění práv a oprávněných zájmů
Sociální služba je poskytována od pondělí do pátku vždy v době od 7:00 – do 15:00 hodin.
V případě nespokojenosti s kvalitou nebo způsobem poskytování sociální služby je možné podat stížnost u sociálního pracovníka, vedoucího sociálního pracovníka, vrchní sestry, vedoucí zařízení nebo na email stiznosti@msss-most.cz.
Stížnost bude prošetřena a vyřízena neprodleně. Nelze-li stížnost vyřídit neprodleně, vyřídí se včetně odeslání odpovědi stěžovateli nebo podavateli do 30-ti dnů od přijetí stížnosti. Ve složitějších a odůvodněných případech, hrozí-li překročení uvedené lhůty, lze stížnost s písemným souhlasem ředitele organizace vyřídit do 60-ti dnů. O prodloužení lhůty vyřízení bude stěžovatel písemně informován.
Jestliže stěžovatel není spokojen s průběhem vyřízení stížnosti ani v jednom z uvedených případů, je možné podat stížnost u těchto institucí:
Statutární město Most – odbor sociálních věcí (zřizovatel MSSS v Mostě – p. o.)
adresa: Radniční 1, 434 01 Most
telefon: 476 448 111
web: www.mesto-most.cz
e-mail: epodatelna@mesto-most.cz
Krajský úřad Ústeckého kraje
adresa: Velká Hradební 3118/48, 400 02 Ústí nad Labem
telefon: 475 657 111
web: www.kr-ustecky.cz
e-mail: epodatelna@kr-ustecky.cz
Ministerstvo práce a sociálních věcí
adresa: Na Poříčním právu 1/376, 128 01 Praha 2
telefon: 221 921 111
web: www.mpsv.cz
e-mail: posta@mpsv.cz
Veřejný ochránce práv – ombudsman
adresa: Údolní 39, 602 00 Brno
telefon: 542 542 888
web: www.ochrance.cz
e-mail: podatelna@ochrance.cz